دسته‌بندی نشده

آشنایی با خرید آون توستر در اصفهان

آشنایی با خرید آون توستر در اصفهان

وقتی صحبت از وسایل آشپزخانه می شود، آون توسترها از جمله وسایلی هستند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و در بسیاری از خانه ها از لوازم پرکاربرد محسوب می شوند. آون توستر می تواند سریعتر از یک فر معمولی عملیات پخت و پز را انجام دهد. افزون بر این فضای کمتری را اشغال می کند و تنها به مقدار محدودی از فضای پیشخوان احتیاج دارید. همچنین مزایایی از قبیل صرفه جویی در انرژی را برای شما به ارمغان می آورد. در این مقاله به بررسی خرید آون توستر در اصفهان می پردازیم، تا درک جامعی از این دستگاه رایج و کاربردی بر روی میز آشپزخانه را به شما ارائه دهیم.

آشنایی با خرید آون توستر در اصفهان

ویژگی ها و مشخصات آون توستر

آون توستر در واقع نسخه کوچکتری از فر معمولی است که می تواند عملیات پخت و پز را مانند فر انجام دهد، اما در مدت زمان کوتاه تر! البته آون توستر زمان پخت سریع در حد مایکروویو را ندارد. با این حال، می تواند طیف گسترده ای از روش های پخت غذاهای مختلف را انجام دهد.

همچنین انرژی مصرفی آنها به میزان قابل توجهی کمتر از یک فر معمولی است. طراحی کم مصرف بودن آون توستر در طول زمان موجب صرفه جویی در هزینه شما می شود. به علاوه، سرعت آن به پخت سریعتر غذا کمک می کند، که اگر در خانه مهمانی دارید ایده آل و کاربردی است.

در بیشتر موارد، ابعاد آون توستر بین 35 تا 55 سانتی متر عرض و 20 تا 30 سانتی متر ارتفاع متغیر است. این دستگاه یک گزینه عالی برای افرادی است که فضای محدودی در آشپزخانه خود دارند. همچنین در صورتی که آشپزخانه شما نیاز به تعمیر داشته باشد یا آشپزخانه شما در حال بازسازی باشد، جایگزین مناسبی برای اجاق گاز است.

ویژگی ها و مشخصات آون توستر

برخی از آون توسترها را می توانید در داخل کابینت آشپزخانه یا دیوار آشپزخانه خود، مانند مایکروویو نصب کنید. اما، رایج ترین نوع آن یک مدل رومیزی است. آنها معمولا سبک هستند و می توانند به راحتی پس از خنک شدن و هنگام عدم استفاده در داخل کابینت بزرگتر جا شوند. با این حال، اکثر مردم دریافته اند که وسیله ای کاربردی در طول روز است و بایستی یک فضای دائمی بر روی میز آشپزخانه خود برای آون توسترشان باز کنند.

این وسیله دارای دو عنصر گرمایش الکتریکی، یکی در بالا و دیگری در پایین است که به دستگاه اجازه می دهد تا به سرعت گرم شده و غذا را با سرعت بالایی بپزد.

آون توستر چگونه کار می کند؟

آون توسترها می توانند تنظیمات دیجیتالی یا مکانیکی داشته باشند. هر دو تنظیمات دارای عناصر گرمایشی با پاسخ سریع هستند که می توانند با استفاده از انتقال حرارت تابشی، همرفت و رسانایی همزمان غذا را بپزند.

برخی از این دستگاه ها دارای یک سیم پیچ استاندارد هستند، مانند مواردی که در سیستم اجاق گاز کامل نیز وجود دارد، در حالی که برخی دیگر دارای کویل های همرفت هستند. پخت همرفت شامل گردش هوای داغ یا حرارت تابشی در داخل آون توستر می باشد. سیستم همرفت، با گرم کردن همزمان تمام قسمت های غذا، فرایند تست را سرعت می بخشد.

بسیاری از آون توسترها نیز دارای یک سینی پخت در داخل هستند که حرارت رسانایی به لطف تماس مستقیم غذای شما با سینی فلزی اتفاق می افتد. سینی گرما را جذب می کند و مستقیما آن را به غذای روی سطح منتقل می کند و روند پخت را تسریع می کند.

آون توستر چگونه کار می کند؟

نکات کلی در مورد خرید آون توستر در اصفهان

آون توسترها عملکردهای مختلفی را ارائه می دهند. به طور کلی این دستگاه یک دستگاه همه کاره است که به شما این امکان را می دهد که طیف وسیعی از غذاها را به روش های مختلف بپزید.

یکی از بارزترین عملکردهای آون توستر، پخت است. به عبارتی اینها اساسا اجاق های معمولی کوچکتر هستند.

کباب کردن و یخ زدایی نیز روشهای استاندارد پخت و پز هستند که توسط آون توسترها انجام می شوند. همانطور که گفته شد، استفاده از این اجاق های رومیزی بسیار آسان است و میتواند آشپزی را در یک فضای کوچک در آشپزخانه شما ممکن سازد.

جهت خرید آون توستر در اصفهان با بهترین و باکیفیت ترین مدل ها می توانید به فروشگاه نوین مهر به آدرس اینترنتی https://kalanovinmehr.com/ مراجعه نمایید و از کیفیت بالای خرید خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *