دسته‌بندی نشده

همه چیز در مورد خرید اجاق گاز در اصفهان

همه چیز در مورد خرید اجاق گاز در اصفهان

در دنیای مدرن امروز، دیگر خانه ای وجود ندارد که از اجاق گاز استفاده نکند. اما هنگام خرید یک اجاق گاز جدید به چه نکاتی باید توجه کرد؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی خرید اجاق گاز در اصفهان بپردازیم و نکات اساسی در حین خرید این وسیله کاربردی را خدمت شما عزیزان بیان کنیم.

گزینه های زیادی پیش رو دارید! سطح شیشه ای روی اجاق گاز این روزها بیشتر مد بوده و طرفداران زیادی دارد. اجاق گاز با شیشه مشکی شیک (سخت یا سرامیک) جلوه ای زیبا به قلب خانه شما می بخشد. از طرف دیگر، اجاق مینای سفید با ظاهر زیبا هرگز از مد نمی افتد. البته اجاق گازی از جنس فولاد ضد زنگ یا روکش فلزی مشکی نیز انتخاب جذابی است.

همه چیز در مورد خرید اجاق گاز در اصفهان

اجاق گاز مهمترین قسمت آشپزخانه است. به همین دلیل مهم است که مدلی را انتخاب کنید که به چشم شما زیبا به نظر برسد. اجاق گاز شما هر چه کیفیت مطلوبی در پخت غذا داشته باشد، بهتر به نظر می رسد، درست است؟ پس باید با دقت بالایی انتخاب کنید.

به طور کلی با ظهور گاز، پیشرفت عمده ای در فناوری سوخت ایجاد شد. اولین اجاق گاز در اوایل دهه 1820 ساخته شد. جیمز شارپ یک اجاق گاز در نورث همپتون انگلستان، در سال 1826 ثبت کرد و یک کارخانه اجاق گاز در سال 1836 افتتاح کرد. اختراع او توسط شرکت Smith & Philips از 1828 به بازار عرضه شد. الکسیس سوپر، یک سرآشپز مشهور در باشگاه رفرم در لندن، از اولین کاربران استفاده از این فناوری بود. او از سال 1841، آشپزخانه خود را به گاز لوله کشی مجهز کرد و ثابت کرد که گاز در کل ارزان تر است زیرا می توان در مواقعی که اجاق گاز مورد استفاده قرار نمی گیرد، آن را خاموش کرد.

اجاق گاز در واقع به یکی از موفقیت های تجاری انگلستان تبدیل شد. استفاده از اجاق گاز از اوایل قرن 20 در قاره اروپا و ایالات متحده رواج یافت.

 

خرید اجاق گاز در اصفهان

اندازه اجاق گاز متناسب با ابعاد آشپزخانه من چقدر است؟

هیچ عرض استانداردی برای اجاق گاز وجود ندارد. با این حال، شما می توانید 5 عرض مختلف برای اجاق گاز خود انتخاب کنید: 30 سانتی متر ، 60 سانتی متر ، 67 سانتی متر ، 75 سانتی متر و 90 سانتی متر. مزیت اجاق گازی با ابعاد بزرگ 90 سانتی متری این است که فضای کافی برای پخت همزمان ماهی، تهیه ماکارونی یا بخارپز کردن کلم بروکلی را در اختیار شما قرار می دهد. در نهایت، پیدا کردن اجاق گاز مناسب برای شما بستگی به عواملی مانند عادات آشپزی و عرض آشپزخانه تان دارد.

شایان ذکر است که بسیاری از اجاق گازهای امروزی کنترل کامل شعله را ارائه می دهند. به این ترتیب هم حرارت زیاد لازم برای پخت استیک شما و هم حرارت کم مداوم مورد نیاز برای تهیه نرم ترین تخم مرغ های هم زده را فراهم می کنند. یا مثلا وقتی می خواهید سبزیجات تفت دهید، شعله متوسط ​​همواره بهترین نتایج را تضمین می کند.

اندازه اجاق گاز متناسب با ابعاد آشپزخانه من چقدر است؟

چند نکته اساسی پس از خرید اجاق گاز در اصفهان

اجاق گاز به شما این امکان را می دهد که شعله را دقیقا همانطور که می خواهید تنظیم کنید. به سادگی یکی از چند حالت تنظیم حرارت از پیش تعریف شده را انتخاب کنید. بنابراین شما همیشه می دانید که شعله در چه حد قوی است، حتی اگر نمی توانید آن را ببینید.

نکته دیگر اینکه به دنبال اجاق هایی باشید که درهای آنها قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشد. وقتی کثیف شد فقط آن را در ماشین ظرفشویی بگذارید و دکمه را فشار دهید. در این صورت، اجاق گاز شما مانند روز اول، تمیز و نو خواهد بود.

اجاق گاز، یکی از لوازم  ضروری آشپزخانه است که به منظور پخت و پز مواد غذایی، طراحی و تولید شده است. اجاق های آشپزخانه به استفاده از حرارت مستقیم برای فرایند پخت و پز متکی هستند.

اجاق گاز قطعا یکی از لوازمی است که به زندگی شما سرعت و سهولت می بخشد و به شما این امکان را می دهد که کارهای خود را در بخش آشپزی، فوق العاده سریع و آسان انجام دهید. خرید اجاق گاز در اصفهان با عملکردهای مختلف؛ با توجه به ویژگی های فنی و ظاهری محصول نظیر کارایی، تعداد شعله ها، کیفیت متریال سازنده، برند تولید کننده، دوره گارانتی و … متفاوت است.

جهت خرید اجاق گاز در اصفهان با بهترین و باکیفیت ترین مدل ها می توانید به فروشگاه نوین مهر به آدرس اینترنتی https://kalanovinmehr.com/ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *