دسته‌بندی نشده

هنگام خرید یخچال در اصفهان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید یخچال در اصفهان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر زمان تمدید یخچال شما فرا رسیده است، برای خرید یک یخچال خوب باید به دقت تحقیق و پرس و جو کنید. این که آیا یخچال جدید باید از نوع ترکیبی باشد یا فریزر باید در قسمت پایین باشد، ابعاد یخچال خریداری شده و ملاک های دیگری نیز هنگام انتخاب و خرید یخچال در اصفهان حائز اهمیت است.

در نظر گرفتن نیازها در هنگام خرید و تصمیم گیری واضح در مورد رنگ و ابعاد محصول، راحتی بالایی را در هنگام خرید برای شما فراهم می کند. هرچه بیشتر گزینه های خود را محدود کنید، دستیابی به نتیجه مد نظر آسان تر خواهد بود. به عنوان مثال؛ دیده می شود کسانی که در آشپزخانه خود به زیبایی اهمیت می دهند هنگام انتخاب یخچال، یک تصمیم قطعی در مورد رنگ محصول دارند. پس از تعیین رنگ، یک قدم به یخچال مورد نیاز خود نزدیک می شوید.

یخچال های نوع ترکیبی امروزه یکی از پرطرفدارترین مدل ها هستند، با فریزرهای قدرتمند خود که در قسمت پایین قرار دارند، توجه ها را به خود جلب می کنند. یخچال های دو درب از نظر ظاهری استاندارد هستند و فریزر در بالای یخچال قرار دارد.

هنگام خرید یخچال در اصفهان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

کلاس انرژی یخچال

به منظور حفاظت از محیط زیست و مصرف انرژی کم، محصولات کم مصرف باید در لوازم خانگی برقی و به ویژه یخچال ترجیح داده شوند. به همین دلیل، خرید یخچال با در نظر گرفتن عبارات “A+، A ++ ، A +++” ، که نمادی از صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد، مناسب است.

ببینید مصرف انرژی هم از نظر بازتاب در قبض و هم از نظر مسئولیت در قبال طبیعت اهمیت دارد. هنگام خرید یخچال، انتخاب محصولات از کلاس A به بالا هزینه های شما را نیز کاهش می دهد. در حالی که متوسط ​​مصرف سالانه یخچال های کلاس انرژی A 550 کیلووات ساعت است ، این مصرف در یخچال های A ++ حدود 283 کیلووات ساعت است. همچنین به یاد داشته باشید که این مقادیر مصرف برای دمای ثابت اتاق اندازه گیری شده است. دمای اتاق بر مصرف انرژی یخچال تاثیر می گذارد.

بررسی نکات کلی در هنگام خرید یخچال در اصفهان

عمر یخچال تقریبا ده سال است. اما مطمئن هستیم که بسیاری از شما دارای طیف وسیعی از لوازم خانگی برقی از جمله یخچال، بسیار قدیمی تر از ده سال هستید، لذا بهتر است یک وسیله برقی را که به پایان عمر خود رسیده است، قبل از اینکه به طور کامل خراب شود، هر ده سال یکبار جایگزین نمایید. در غیر این صورت، ممکن است مشکلات زیادی را تجربه کنیم که می تواند هزینه های بسیار بیشتری را به دنبال داشته باشد. علاوه بر این، یک یخچال یا لباسشویی قدیمی بسیار بیشتر از محصولات فناوری جدید، برق مصرف می کند و باعث افزایش قبض ماهانه ما می شود.

هنگام خرید یخچال جدید، بایستی یخچالی که کمترین برق را در میان آنهایی که دارای ویژگی های مورد نظر هستند، مصرف میکند، انتخاب شود. امروزه به لطف توسعه فناوری، مدل های زیادی از یخچال با ویژگی های متفاوت تولید می شود.

 

بررسی نکات کلی در هنگام خرید یخچال در اصفهان

نکته دیگر اینکه طبیعتا یخچال های بزرگ نسبت به یخچال های کوچک انرژی بیشتری مصرف می کنند. بنابراین، یخچال را به اندازه ای انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند و اگر واقعا به آن نیاز ندارید، سراغ یخچال های بزرگ نروید. مدلهای دو در، به استثنای فریزر، لوله های خنک کننده طولانی تری دارند، بنابراین مدلهایی که دارای درهای متعدد هستند، به طور کلی انرژی بیشتری مصرف می کنند.

البته انتخاب یخچال به رنگی متناسب با سبک آشپزخانه شما بسیار مهم است، اما به جزئیاتی مانند اندازه و ابعاد مناسب، حجم داخلی، مصرف انرژی و دوره گارانتی را اولویت قرار دهید.

با پیشرفت تکنولوژی، مصرف انرژی یخچال ها در مقایسه با گذشته بسیار کاهش یافته است. با این حال، اطمینان از مصرف انرژی ایده آل نیز تا حدودی در دست خود ماست. به عنوان مثال بایستی محیط اطراف یخچال به دور از گرد و غبار و سایر موادی باشد که بر گردش هوا تاثیر می گذارد. یخچال ها همچنین باید از منابع گرما در آشپزخانه دور نگه داشته شوند و نباید در معرض نور خورشید، نزدیک اجاق گاز یا شوفاژ قرار گیرند. بسته بندی اضافی غذا قبل از قرار دادن آن در یخچال باید برداشته شود. یک برنامه تعمیر و نگهداری منظم کارایی سیستم را افزایش داده و عمر وسیله را افزایش می دهد.

جهت خرید یخچال در اصفهان با بهترین و باکیفیت ترین مدل ها می توانید به فروشگاه نوین مهر به آدرس اینترنتی https://kalanovinmehr.com/ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *